Luna - letselschade expert Capelle aan den IJssel

Mijn reis begon toen ik, als 17-jarige student, werkzaam was bij een incassobureau. Daar was ik verantwoordelijk voor incassozaken waarbij ik zijdelings ook met letselschaden in aanraking kwam. Deze ervaring wekte mijn interesse, wat resulteerde in het volgen van een minor over letselschade tijdens mijn studie Rechtsgeleerdheid aan de universiteit van Rotterdam. Uiteindelijk heb ik tijdens mijn studie besloten om mij volledig te richten op de letselschadebranche.

Mijn eerste stappen binnen deze branche zette ik aan de zijde van de verzekeraars. Gedurende vier leerzame jaren heb ik hier het vak mogen leren. Tegelijkertijd heb ik mijn expertise verder ontwikkeld door het behalen van mijn NIVRE Register Expert Personenschade accreditatie, het volgen van de Beroepsopleiding Personenschade en uiteindelijk de Leergang Zwaar Letsel.

In deze periode groeide mijn overtuiging steeds meer dat rechtvaardigheid, passende hulp en het ontvangen van een adequate schadevergoeding van essentieel belang zijn. Als verzekeraar deed ik er alles aan om de slachtoffers te helpen en al gauw hoorde ik van velen dat ik mezelf meer kwalificeerde als belangenbehartiger.

Diep van binnen groeide het besef dat ik méér wilde betekenen voor de mens en wilde opkomen voor hun belangen. Met de opgedane kennis aan de verzekeraarskant en mijn kernwaarden eerlijkheid, openheid en rechtvaardigheid, zet ik me in om het beste resultaat voor het slachtoffer te behalen. Als jonge professional, streef ik ernaar om met een frisse en creatieve blik naar de letselschadebranche te kijken en zo aan de ontwikkeling van ons vakgebied bij te dragen.

 

Hoe vindt u de meest geschikte belangenbehartiger?

Op internet ziet u vaak door de bomen het bos niet meer. Allemaal dezelfde boodschappen en mooie sites. Maar wie zit erachter? Klikt het? Tenslotte gaat het over uw (financiële) toekomst! Grote kans dat u via mond tot mond reclame op onze site terecht bent gekomen. Meer dan tevreden mensen, daar gaat het ons om en een transparante communicatie. Korte lijnen. Mocht onze dienstverlening niet naar wens zijn, dan hebben we een klachtenreglement. Elke klacht is een kans op verbetering.

Klanttevredenheid

Onze reviews worden op uitnodiging verzameld door een onafhankelijke partij en gecontroleerd op echtheid.