Aad - letselschade expert Breda

Eerlijk gezegd had ik bij de start van mijn loopbaan niet gedacht dat ik na zo veel jaar (meer dan 30…..) nog in de letselschadebranche werkzaam zou zijn. Ik had destijds geen idee waar ik destijds ‘ja’ tegen zei toen ik net na de afronding van mijn VWO-opleiding  bij een grote verzekeringsmaatschappij in dienst kwam. 

Toch was mijn interesse al snel gewekt toen ik in mijn avondstudie rechten en op mijn werk te maken kreeg met het aansprakelijkheidsrecht en zaken waarin mensen letsel hadden opgelopen. Het ging om echte, soms bizarre en schrijnende verhalen van mensen, waarvan hun toekomst na een ongeval soms volledig op zijn kop stond. Terugkijkend mag ik concluderen dat de heftigheid van die verhalen en de impact ervan op het leven van mensen, me toen al raakten.

In mijn professionele beginjaren vond ik vooral de juridische en medische aspecten heel interessant. Nog altijd zijn dat boeiende en belangrijke onderdelen van een letselschade, maar ze staan wat mij betreft altijd in dienst van het hogere doel; zorgen dat een slachtoffer zo snel mogelijk zijn ‘oude’ leven weer kan oppakken of, als dat niet meer kan, alles op alles zetten om een volwaardige en menselijke toekomst te waarborgen.

Dáár is het wat mij betreft om te doen; het gezamenlijk ontwikkelen en uitvoeren van een plan waarbij het slachtoffer op ieder moment als mens in beeld is. Daarvoor is uiteraard kennis en ervaring nodig, maar het vraagt ook het vermogen en de durf ‘om het hart te laten spreken’. 

Bij Ard Korevaar Personenschade zitten beide aspecten in het DNA. Dus voel ik me volkomen thuis binnen deze gedreven organisatie met empathische mensen die luisteren, meedenken en er vol voor gaan op de momenten waarop dat nodig is. Daarvoor wil ik me de komende 30 jaar (of wat korter….) met alles wat ik in me heb inzetten.

 

Hoe vindt u de meest geschikte belangenbehartiger?

Op internet ziet u vaak door de bomen het bos niet meer. Allemaal dezelfde boodschappen en mooie sites. Maar wie zit erachter? Klikt het? Tenslotte gaat het over uw (financiële) toekomst! Grote kans dat u via mond tot mond reclame op onze site terecht bent gekomen. Meer dan tevreden mensen, daar gaat het ons om en een transparante communicatie. Korte lijnen. Mocht onze dienstverlening niet naar wens zijn, dan hebben we een klachtenreglement. Elke klacht is een kans op verbetering.

Klanttevredenheid

Onze reviews worden op uitnodiging verzameld door een onafhankelijke partij en gecontroleerd op echtheid.