4-stappenplan bij een ongeval

Hou het simpel

Laten we beginnen met het spreken van dezelfde taal en het hanteren van dezelfde systematiek. Sinds 1995 gebruiken wij met veel succes het 4-Stappenplan. En dat willen wij graag aan iedereen laten zien. Wij geven ook cursussen en weten uit ervaring dat daarna deuren open gaan die jaren gesloten bleven.

Stap 1: Wie is aansprakelijk?
Stap 2: Medisch
Stap 3: Gevolgen voor dagelijkse leven
Stap 4: Schadevergoeding

 

4 stappenplan 2018

 

Hoe zit het met uw privacy?

Daar zijn we zeer zorgvuldig in. Klik hier naar ons privacy reglement

Hoe vindt u de meest geschikte belangenbehartiger?

Op internet ziet u vaak door de bomen het bos niet meer. Allemaal dezelfde boodschappen en mooie sites. Maar wie zit erachter? Klikt het? Tenslotte gaat het over uw (financiële) toekomst! Grote kans dat u via mond tot mond reclame op onze site terecht bent gekomen. Meer dan tevreden mensen, daar gaat het ons om en een transparante communicatie. Korte lijnen. Mocht onze dienstverlening niet naar wens zijn, dan hebben we een klachtenreglement. Elke klacht is een kans op verbetering.

Klanttevredenheid

Onze reviews worden op uitnodiging verzameld door een onafhankelijke partij en gecontroleerd op echtheid.