Carolien - letselschade expert  Koudekerk aan de Rijn

In 2006 begon ik mijn loopbaan bij Politie Haaglanden als student, waarna ik in 2009 als hoofdagent aan de slag ging op politiebureau Scheveningen.
Hulp verlenen aan anderen is één van de kerntaken van de politie en daar bleek ook mijn passie te liggen. Tijdens mijn werk ben ik meerdere keren zelf slachtoffer van geweld geworden en heb ik van dichtbij ervaren hoeveel informatie, regelingen en discussies daarbij kunnen komen kijken.

Door mijn jarenlange ervaring op straat heb ik vrijwel elk type melding meegemaakt. Daardoor kan ik mij goed inleven in het werk én de impact die het heeft op politieagenten.
Slachtoffers geven vaak aan dat wij “dezelfde taal spreken” en dat zij het waarderen dat ik hun vaktaal begrijp. Die herkenning en verbinding vormen wat mij betreft mijn grootste kracht.

In 2019 besloot ik de prachtige functie op straat achter mij te laten om bij de letselschadeafdeling van de politie te gaan werken. Na enkele jaren merkte ik dat de rol van belangenbehartiger beter bij mij paste.

Dankzij mijn politieachtergrond ben ik goed bekend met de interne regelingen en procedures. Met veel passie sta ik politiecollega’s bij in uiteenlopende zaken, zoals GTPA, PTSS, het oude stelsel (dienstongeval, beroepsziekte, beroepsincident) en het nieuwe stelsel dat op 1 april 2025 is ingevoerd.

Inmiddels heb ik mijn werkterrein verbreed en begeleid ik niet alleen politieagenten, maar ook andere slachtoffers die letsel hebben opgelopen door een ongeval. Juist de afwisseling van zaken maakt dat ik elke dag met plezier, enthousiasme en betrokkenheid werk aan het bijstaan van slachtoffers in hun letselschadezaak.

 

 

 

 

 

Hoe vindt u de meest geschikte belangenbehartiger?

Op internet ziet u vaak door de bomen het bos niet meer. Allemaal dezelfde boodschappen en mooie sites. Maar wie zit erachter? Klikt het? Tenslotte gaat het over uw (financiële) toekomst! Grote kans dat u via mond tot mond reclame op onze site terecht bent gekomen. Meer dan tevreden mensen, daar gaat het ons om en een transparante communicatie. Korte lijnen. Mocht onze dienstverlening niet naar wens zijn, dan hebben we een klachtenreglement. Elke klacht is een kans op verbetering.

Klanttevredenheid

Onze reviews worden op uitnodiging verzameld door een onafhankelijke partij en gecontroleerd op echtheid.